اسلایدر

پايان عمر چاقوهاي دستي با چاقوي ليزري
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

يك دانشجوي روس سيستم مفهومي «چاقوي ليزري» را طراحي كرده است كه باعث حذف استفاده از چاقوهاي فيزيكي به عنوان يكي از عوامل اصلي انتقال آلودگي و بيماري در آشپزخانه مي شود.سيستم مفهومي Blitz يك دستگاه برش ليزري به شكل يك توپ كوچك است كه براي بريدن مواد غذايي از جمله ميوه و سبزيجات در اشكال و اندازه هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين دستگاه مجهز به حلقه هاي چرخشي داراي الكترومگنت و ريزپردازنده هاي داخلي براي برش مواد غذايي به اندازه هاي دلخواه حتي با ضخامت چند ميلي متر است.مواد غذايي در محفظه مورد نظر قرار داده مي شود و با استفاده از يك منوي تصويري مجازي نوع مواد، شيوه برش، ضخامت و اشكال برش تعيين مي شوند.

نمونه اوليه سيستم مفهومي چاقوي ليزري كه توسط «آندري كوكورين» ساخته شده است، جايزه ويژه «جيمز ديسون» را از آن خود كرده است؛ اين جايزه هر ساله به طراحان جوان براي ابتكارات و نوآوريهايي كه به حل يك مشكل كمك كند، اهدا مي شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 22:53
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.